Total Glacelf Auto Supra - 1L
Płyny » Chłodnicze
GLACELF AUTO SUPRA jest koncentratem płynu do układów chłodzenia o przedłużonej trwałości, skomponowanym na bazie glikolu etylenowego o bardzo dużej czystości. Zastosowane w nim organiczne inhibitory korozji najnowszej generacji zapewniają doskonałą ochronę antykorozyjną i antykawitacyjną wszystkich materiałów w układzie chłodzenia.
GLACELF AUTO SUPRA jest całkowicie pozbawiony fosforanów, amin, azotynów i związków boru, co zapewnia przedłużenie trwałości elementów układu przy optymalnym chłodzeniu silnika.
GLACELF AUTO SUPRA jest homologowany przez:
- Mercedes-Benz: arkusz 325.3
- MAN: 324 typ SNF
- GM-OPEL: GM 6277M
- Volkswagen: TL 774 D (G 12)
GLACELF AUTO SUPRA przewyższa wymagania konstruktorów takich jak: RENAULT i RENAULT V.I. jako płyn chłodzący „typ D”, SCANIA, LEYLAND TRUCKS, FORD, SAAB, grupa Volkswagen (VW, AUDI, SEAT, SKODA), a także odpowiada wymaganiom następujących norm: AFNOR NFR 15-601, BS 6580, ASTM D 3306 / D 4656 / D 4985.
ZASTOSOWANIE
GLACELF AUTO SUPRA jest przeznaczony do układów chłodzenia silników spalinowych, miedzy innymi, w samochodach osobowych i ciężarowych, w sprzęcie budowlanym, w maszynach rolniczych, itp.
GLACELF AUTO SUPRA nie stosować czystego koncentratu. Rozcieńczać wodą destylowaną lub dejonizowaną. Nie stosować rozcienczeń poniżej 30% i powyżej 70% koncentratu.
WŁAŚCIWOŚCI
GLACELF AUTO SUPRA zapewnia:
- wydłużenie okresów wymiany płynu, co wynika z zastosowania organicznych dodatków uszlachetniających, które nie zużywają się w trakcie eksploatacji silnika,
- skrócenie czasu dojścia do optymalnej temperatury pracy, a w konsekwencji szybkie uzyskanie pełnej mocy silnika,
- wyeliminowanie ryzyka przegrzewania układu mogącego prowadzić do deformacji części lub pogorszenia ich właściwości mechanicznych,
- rozwiązanie problemów korozji wszystkich typów materiałów spotykanych w układach chłodzenia,
- polepszoną ochronę przed kawitacją mogącą spowodować przebicie tulei cylindrowych lub uszkodzenie elementów pompy wodnej,
- brak powstawania jakichkolwiek osadów, które zakłócałyby chłodzenie przez pogorszenie wymiany ciepła lub tworzenie zatorów w układzie chłodzenia,
- wysoką rezerwę alkaliczną pozwalającą na neutralizację kwaśnych gazów wydechowych, które przedostają się z komory spalania do układu chłodzenia,
- całkowitą obojętność wobec wszystkich tworzyw w układzie chłodzenia.