Elf 5W30 Evolution 900 SXR - 4L

Oleje » Syntetyczne

Cena:84.00
5

ELF EVOLUTION SXR 5W-30 - 100% HYDROSYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA.

ELF EVOLUTION SXR 5W-30 to najnowszej generacji, paliwooszczędny, wielosezonowy olej silnikowy. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction) zawierającej specjalną hydrosyntetyczną™ bazę, pakiet modyfikatorów tarcia i specjalnych dodatków, olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.

ELF EVOLUTION SXR 5W-30 dzięki zastosowaniu formuły IMF™ (Intra Molecular Friction) gwarantuje doskonałą ochronę silnika przy znacznej oszczędności paliwa.

Niezależne laboratorium UTAC, działające według procedur UE, wykazało oszczędność paliwa od 4,2% do 10% przy zastosowaniu olejuELF EVOLUTION SXR 5W30.

ELF EVOLUTION SXR 5W30 przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:

  • ACEA 2007: A5/B5
  • API: SL/CF
  • RENAULT–NISSAN RN 0700 – silniki benzynowe (oprócz silników Renault Sport 2.0 16V, Renault Sport 2.0T i Renault Sport V6)

ZASTOSOWANIE

ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest szczególnie zalecany do smarowania wszystkich nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych: pracujących na benzynie ołowiowej i bezołowiowej, wielozaworowych, wolnossących i z turbodoładowaniem, również i tych, które wyposażone są w katalizatory spalin.

Może być on stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.

ELF EVOLUTION SXR 5W30 posiada:

  • doskonałą płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami przeciwzużyciowymi zapewnia: łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe marowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy,
  • wycisza pracę rozrządu w silnikach z hydraulicznym sterowaniem zaworów,
  • bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa),
  • wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów.
  • bardzo niską temperaturę płynięcia oleju pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach,
  • szczególnie niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku,
  • całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek,
  • doskonałe własności antykorozyjne i antypienne.
Loga partnerów